Bloggtorka...

Ja det känns verkligen så, känner ingen motivation alls till arr skriva just nu men det går säkert över snart. Skola idag mellan 9-15. Börjar verkligen gilla min klass mer och mer. Vi fick även tillbaka tentorna och jag klarade den! Så himla skönt, ville verkligen inte ha omtenta på den eftersom det är i en vecka då vi går fyra mån-tors och sen omtenta på lördagen. Usch, men det slipper man som sagt:) Efter skolan gick jag på stan med Jennie och köpte ett par tumvantar för endast 20 kr. Dagens fynd, ville egentligen shoppa mer men väntar nog lite tills plånboken är lite mer full av pengar och inte bara kvitton. Just nu kollar jag på Spiderman 2 men det blir nog snart bingen. Ska vara på länsmuséet kl 10 med en tjej i min grupp. Det blir nog najs:)

Näe nu blir det lite TV...

Kommentarer
Postat av: emmis

heeeeej!! har haft mycket i veckan... en hemtenta som ska in på måndag... suck å pust! men du, ja kommer förmodligen va i kalmar lite oftare nu efetrsom ja fått låna min kompis lya medans hon e iväg! =) Så då kan vi väl hitta på nåt??!! Puuuuussssss

2007-10-13 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback