Vuxen?

Gjorde ett vuxentest precis och här kommer resultatet:

Namn: Josephine

Ålder: 21(Än så länge i alla fall)

Vuxenpoäng: 11,8

Min ålder borde vara: 21,9 (Haha fyller ju år om 5 dagar så det kan ju stämma)

"Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng, kanske köpa en ny bil eller köpa bostadsrätt."

Känns skönt och veta att man inte är äldre än vad man faktiskt är, fast
man blir ju aldrig äldre än man känner sig som sagt.

Testa och gör vuxentestet här:
www.vuxenpoang.com

Kommentarer
Postat av: Hildas mams

HAhaha....enligt mina vuxenpoäng är jag 53.1 år. Har alltid varit "mogen" för min ålder, men nu är jag några år före min tid. Inte undra på att mina barn tycker jag är "mossig".

2007-05-09 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback