Två veckor till sommarlov

Ja det slog mig alldeles precis, om 15 dagar exakt har jag
sommarlov:) Har ju två extra dagar på praktiken att ta igen
men ändå. Efter det har jag gjort 2 hela år på min utbildning,
HELT SJUKT! Vart har denna tiden tagit vägen?

Idag har varit en okej dag. Kunde kompa ut timme idag från
min praktik så jag slutade kl 15. Var verkligen jätteskönt så
jag hann hem och äta och varva ner. Sen var det dags för
faddermöte i Karolinlokalen och jag och Frida hade redan
gjort vår planering så vi gjorde inte så mkt ikväll. Skönt att
redan vara klara:)

Nu har jag gjort mig redo för bingen och ska kolla lite på
CSI sen väntar sängen. Förhoppningsvis utan en massa
hostningar som håller mig vaken. Nu ska jag koncentrera
mig på TV´n.

Gonatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback