Tidigt

Gomorron allihopa!

Var ju ett tag sen jag skrev nu men det har varit fullt ös på praktiken.
Har med idag bara kvar 5 dagar och det känns både bra och dåligt.
Nästa fredag så har man SOMMARLOV! Känns helt sjukt. Haha...

Har även lyckats filma mig själv två gånger på praktiken och det gick
ganska bra så nu vet jag vad jag ska göra i helgen:) Haha. Näe men
idag så ska jag bara städa och kanske handla lite mat, tacos eller
grillat är jag sugen på. Sen imorgon så tror jag det blir utgång, är ju
bartömning på kåren och där har jag knappt varit i år och jag har nog
börjat sakna det lite.

Näe nu ska jag fortsätta att fixa mig och sen äta frukost!

Ha en underbar fredag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skönt att det är fredag igen!
Har ni sommarlov redan nästa fredag?!
Vad underbart!! Jag får allt arbeta
ett tag till, men det närmar sig för
mig också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback