Praktik

Ja, idag var min andra dag på praktiken och det börjar kännas
helt okej. Personalen är jättegoa och barnen börjar jag kunna
namnet på och tycka riktigt bra om!:)

Har alldeles strax tvättid och sen börjar min TV-kväll med Vänner,
Ugly Betty och Desperate Housewives. A kommer också om
några minuter så det blir väldigt nice. Skönt att ha någon här...

Har bestämt mig för att skriva om Budapest-resan imorgon då
jag kan vara uppe lite längre eftersom jag börjar 10.30 på torsdag!

Vill även ge min älskade lillebror ett megastort grattis eftersom han
blir hela 20 år idag! Kan knappt fatta att tiden gått så fort! Grattis
älskade lilla "lillebror"

Även min kära gamla vän Suss fyller år idag, 22 bast, inte illa!:)
Och du har rätt, om 6 dagar kan vi vara tanter ihop;) Hihi...

Näe nu ska jag fixa lite här och sen springa till tvättstugan...

Hoppas ni får en mysig tisdagskväll!


image208
Lillebror 20 år. En väldigt trött och något bakis lillebror första dagen i Budapest:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback