Måndag

Ja så var det måndag igen. Sista måndagen på praktiken
dessutom. Slutar ju därifrån på torsdag och jag har trivts
underbart bra där! Visst är det jobbigt att gå upp 05.55 varje
dag och visst längtar man hem ibland när man är där men
det tror jag man gör vart man än är. Så jag kommer sakna
det men det är ju faktiskt SOMMARLOV sen så jag ska inte
klaga allt för mkt:)

Köpte som sagt en ny mobil i lördags och jag är KÄR. Den
är hur söt som helst, alldeles blank och fin och att det blir
en spegel när displayen slocknar är definitivt ett stort plus!

Lördagskvällen var ganska skoj. Först förfest hemma hos
Jennie och sen begav sig jag och Sara på en ganska vinglig
och långsam cykeltur mot stan men vi kom fram och gick direkt
till Kåren och tog stämpel. Sen gick vi till Tullslätten (allra högst
upp) och festade en stund. Väl inne på Kåren så träffade jag
Jenny och Oskar och shotade ganska friskt. Har räknat ut att jag
drack 3 cider och 5 shotar så jag var ganska överförfriskad. Hittade
Adler därute och var sedan med honom efter Jenny gått hem:)
Cyklade hem sen vid 03.30 och var ganska slut när jag kom hem
så jag somnade bums.

Söndagen var ganska lugn. Gick och plockade lite här hemma men
städade som vanligt mkt mindre än vad jag hoppats på. På kvällen
var man ute och cyklade med Jessica en sväng. Två små, små katter
skulle matas uppe på berga och snäll som jag är så ställde jag upp
när Jessica ringde och frågade:) När jag kom hem sen så var det bingen
ganska så direkt och nu har vi måndag. En liten resumé av min helg:)

Nu ska jag följa HIF´s match och sen kolla Fotbollskväll!♥



Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för sällskapet!! Kul att ha sällskap en bit :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback