För ljust för att sova

Ja men det är nog inte så konstigt för det var ljust när jag gick
och la mig också:) Haha.

Kvällen igår var väl helt okej. Rätt lugnt hemma hos mig först
men jag tyckte det var ganska skönt och sen fick vi skjuts ner
till Palace. Tack så mkt! Hade rätt så skoj där inne fastän jag
fick betala hela 100 spänn. Sen när höjde de priset till det?
Helt hutlöst. Palace är skoj men det är inte ekonomiskt hållbart
för en fattig student som jag. Efter Palace så åkte vi hem till mig
och jag & Jennie drack lite till och hittade några killar som slog sig
ner på min uteplats...haha:) Sen vid halv fem så gick Jennie & co
och jag hoppade i bingen vid 05.00 ca.:)

Nu ska jag dricka upp mitt te, hoppa in i duschen, fixa lägenheten
och lämna tillbaka lite utemöbler. Sen i eftermiddag är det planering
av nollningen:)

Ha en mysig söndag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: ise

hihi ja det är jätte pirrigt! jag är lite orolig över tapeten & jag måste köpa en data. din bror ska följa med mig imorgon så hoppas jag hittar en billig bra bärbar då hihi ;)

2007-05-20 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback