Duktig

Ja det är nästan så jag blev lite imponerad av mig själv. Jag tog tag
i mig själv och ställde mig och diskade upp all min disk + rengjorde
min spis. Så nu är min lägenhet liiiite mindre stökig. Jag är så duktig
så...

Nu är det strax Top Model och till det ska det ska det ätas mjölkchoklad
(den absolut godaste chokladen någonsin skulle jag tro) och såklart
mjölk. Kan inte äta choklad utan mjölk. Där rök säkert något vuxenpoäng
direkt känner jag...Haha

Ha en fortsatt mysig kväll allihopa!♥

P.S Var jätteroligt att "min" Jenny ringde innan idag:) Tänk att det alltid
känns som om vi kan prata om allt och att det känns som om det var
igår vi pratade när det kan ha gått flera veckor. Äkta vänskap eller vad? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback