You are my sweetest downfall...

Gokväll allihopa!

Borde sova men dum som jag är så kollade jag på sprängaren
och jag e verkligen hyperkänslig för att kolla på sådana filmer
på kvällen för jag kan inte sova då. Jag inbillar mig att det som
jag sett i filmen kommer hända mig med. Ja det är inte riktigt
sunt men sån e jag...

Lyssnar i alla fall på ett nytt stjärnskott, i alla fall för mig, Regina
Spektor. Så sjukt bra, sicken känsla och helt otroliga låttexter.
Känns som om hon skrivit om delar av mitt liv ibland, hennes låtar
har rullat ganska stabilt här idag. Speciellt Samson skulle lika gärna
jag ha kunnat skriva. Så underbar!

"You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the sheets of paper lies my truth
I have to go, I have to go
Your hair was long when we first met"

Näe nu ska jag lyssna vidare och försöka få bort ängslan ur kroppen...

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback