Tjugotredje mars tvåtusensju

Tycker mig faktiskt se en liten förbättring i mitt öga och det är lite
lättare att både sitta vid datorn och kolla på TV. Jippie!:) Men det
gör fortfarande ont efter ett tag så det blir ändå mest utan men
det går det med:)

Upp tidigt idag och fixade en sak inne i stan redan 09.00. Cyklade
sedan hem till Hilda och Jennie och väckte dom lite. Jennie åkte
till Nybbis och jag & Hilda begav oss mot stan där vi skulle möta
Emmy för shoppning och sushi:) De vart nog inte överförtjusta men
jag tror inte de tyckte det var allt för äckligt. Sen cyklade jag hem i
förfärlig motvind och tyckte lite synd om mig. Så pass synd om mig
att jag beställde hem lite kläder till mig själv. Hihi...jag vet att jag e
dålig men det kan inte hjälpas ibland:P

Här nedan följer ett litet urval av vad jag beställde:)


        

    

Den sista klänningen var en gratisklänning och den lila toppen beställdes
även i ljusgult och svart samt att det ljusgula linnet i färgerna svart
och vitt. Mkt baskläder men det behövs alltid plus den underbara bruna
klänningen som jag sett en del ha i mörkblått men brunt är lite mer
min färg:) Längtar så och den första beställningen kommer redan
nästa vecka!:)

Nu kom A så nu ska jag hoppa på honom i soffan och kolla
Postkodsmiljonären alldeles strax!

Ha en mysig fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback