Söndagkväll

Sitter här med min kopp te och lyssnar på nyheterna. Paus i
Paradiset, vilket är en film jag egentligen inte ska se själv med
tanke på hur rädd jag blir av sådana filmer. Får alltid för mig att
det som hänt i filmen ska hända mig:P Haha...

Mitt öga är nog på väg mot att bli ett friskt öga även om svullnaden
var värre imorse när jag vaknade men den har lagt sig igen
så imorgon hoppas jag på ett nästan helt normalt öga. Börjar bli
lite tråkigt att inte kunna sminka sig, vilket faktiskt är en  favoritsyssla:)
Låter kanske ytligt för en del men nån måste ju ha det som favvosyssla:P
Finns en anledning till varför jag går upp 70 minuter innan jag ska iväg.
Och NEJ jag sminkar mig inte alla dessa minuter(Gud som jag skulle
sett ut då). Alla som känner mig vet att jag sminkar mig rätt neutralt.
Utan det e själva lugn och roet som jag vill ha. Finns inget bättre än
Rix FM, en kopp te och att stå framför spegeln och göra sig fin en vanlig
morgon:) VARDAGSLYX!

Hihi....nu ska jag kolla alla andra bloggar jag följer!

Ha en mysig kväll sötnötar!

Kommentarer
Postat av: Freppe

Verkar som alla kollar på 4:ans film :) Ganska skönt med att avsluta veckan med lite film framför tvn :)

Postat av: jennie... igen :D

sminka sig är ju det bästa som finns bejbi.. jag skulle bli galen om jag inte fick göra det.. tihi!! pusspuss älskar dig!!

2007-03-12 @ 12:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback