Snart bingen...

Ja nu är det snart läggdags för lilla mig, har inte haft världens bästa
dag idag. Allting gick verkligen i slow motion imorse förrutom tiden så
jag kommer inrusande i precis i tid till föreläsningen. Och med ett rinnande
och varande öga så var det inte så skoj men men...

Efter föreläsningen (som var helt okej) så åkte jag till maxi och köpte nyttiga
saker. Inget godis utan faktiskt russin istället. Sen hem och äta och SOVA!
Sov nog nästan 4 timmar, så himla skönt.

Ikväll har det inte blivit mkt seriöst gjort utan TV har lockat mest. Imorgon är
det enkätredovisning med Mia och sen har jag typ semester. Vet knappt vad
jag ska göra av all min tid då, kommer ju få panik för jag e van vid att ha en
massa bollar i luften. Aja, jag står nog ut;) Haha...

Lyssnar fortfarande på Regina Spektor, hon är amazing. Verkligen.


"Suppose I never ever met you
Suppose we'd never fell in love,
Suppose I never ever let you,
Kiss me so sweet and so soft
Suppose I never ever saw you
Suppose you never ever called
Suppose I kept on singing love songs,
just to break my own fall"


Nu ska jag kolla mejlen och sen krypa ner i min mysiga säng:)

Nanna underbart allihopa!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Men, rinner det VAR ur ditt öga? Jag trodde det hade blivit bättre med det där.

2007-03-06 @ 13:07:11
Postat av: André

Häääjjj bääääjjjb! :)

Gah, ville bara säga att jag saknar dig - vi höres i veckan ;)

P & K

2007-03-06 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback