Semesterdag 1:)

Ja då är jag inne på min första semesterdag om man säger så;)
Dagen började redan 08.30 då jag ringde doktorn angående mitt 
som nu också är rätt svullet och helt igenvarat när jag vaknade. Men
sjuksköterskan somjag pratade med tyckte tydligen inte det var tillräckligt
allvarligt och sa till mig att badda mitt öga med bomullspads och ljummet
vatten och blev det inte bättre skulle jag ringa imorgon igen. SUCK!

Jaja nu ska jag ner i stan i alla fall med A och bl. a lämna en bok till Jessica
och sen gå inom apoteket och försöka bota mig själv, borde finnas nån salva
jag kan smörja på:P Haha... Sen hoppas jag att A kanske bjuder på lunch men
det vet man aldrig;)

Ha en underbar dag allihopa!

Och Hilda & Jennie: Lycka till på er redovisning idag, era bilder var i alla fall toppen!:D

Kommentarer
Postat av: jennie

åhhh tack älskling, det var nog för att du önskade oss lycka till som det gick så bra!! hihi, bilderna var rätt uppskattade!! älskar dig gumman! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback