Okej...

Så här är det. Jag tycker att jag själv är en väldigt snäll ( för snäll enligt mamma)
och förstående person som inte brusar upp för minsta lilla. Tvärtom ibland. MEN
jag verkar ha ett stort problem. Det är att jag tror på människor som säger att de
ska höra av sig vid en viss tid. Jag TROR på deras ord och det verkar vara ett av
mina största brister för det blir ju sällan så. Och jag ska absolut inte säga att det
gäller alla människor i min närhet, tvärtom det är en minoritet.

Men säger någon till mig " jag messar ikväll eller så ringer jag" så tror jag på det.
 Men det ska jag sluta göra. Jag ska helt enkelt sluta tro på sådant för det slutar
bara med att jag sitter och väntar på ett samtal eller mess som aldrig kommer.
Och egentligen fattar jag inte varför jag e förvånad....


"Don´t say you love me, unless forever.
Don´t tell me you need me if you´re not gonna stay.
Don´t give me this feeling, I´ll only believe it.
Make it real or take it all away..."




Uppdatering: Bara för det så ringde personen precis. Lite typiskt och jag vet
egentligen inte om det känns bättre och jag borde kanske sluta bry mig.
Men hur gör man det liksom? Hur stänger man av den delen av kroppen?
Åhhh...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam, jag blir också skitledsen om nån inte hör av sig när den sagt att den ska. Man väntar sig ju att folk håller det de säger. Men alla kan bli förvirrade, glömma eller bli distraherade. Jobbigare om det är nåt som händer med samma personer om och om igen.

Men vilken tur att samtalet ändå kom till sist. Men vad gör man av sin upprördhet då? Om man redan hunnit jaga upp sig?

2007-03-11 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback