Nu så...

Nu ska jag ta tag i min dag. Har ändå varit vaken sen kvart i nio pga
ett äckligt öga som inte vill läka. Trettonde dagen som jag har detta...
Inte så kul längre. Har även tagit tag i min kamera och laddat batteriet
så jag kan börja fota igen:) Ska gå bort till Statoil och hämta mina fina
skor och mitt hårspänne och sen göra mig lite fin. Ikväll blir det mys
med Hilda som också är sjukling. Lider med dig hjärtat men jag hoppas
på att jag kan muntra upp dig lite ikväll!:)

Nu ska jag fixa mig lite:)

Kommentarer
Postat av: sjuklingen 1

tack så jättemycket fö en otroligt mysig kväll..tihi..tur att man har vänner som kan göra en glad..ja ska dräpa så många filmer ja kan..tack..blir rörd av din omtanke..love you soo much..puss

2007-03-18 @ 01:58:14
Postat av: Oskar Gunnarsson

Hejsan josephine,

Om du går till läkaren på tisdag så tycker jag att du skall tala om att du var på bodyshop och blev sminkad. Det kan vara så att du blev smittat med virus vid det tillfället, skulle kunna vara anledningen till att salvorna som är mot bakterieinfektioner inte hjälper.

2007-03-18 @ 13:48:09
Postat av: Anonym

Usch det låter ju verkligen inte bra, doktorn skulle nog kollat mer noggrannt på dig ändå första gången du var där. Kan nog vara som Oscar tror, en virusgrej istället. Hur som helst så får du se till att de kollar mer noggrannt nu, så du får rätt hjälp. Annars tycker jag baske mig du ska vända dig till ögonmottagningen på sjukhuset istället. Det är ju de som kan de här grejerna, inte allmänläkarna.

Lycka till med ögat vännen, hoppas verkligen det blir bra snart. Kram!

2007-03-18 @ 21:46:01
Postat av: André

Babe, Babe, Babe!

Nu är klockan över 12... och jag är pigg som en lärka, tänker på dig och saknar dig...

Jag hoppas att du haft en trevlig helg?! Huum... det här med ögat låter ju inte bra alltså... jävla läkare får ju ta och göra ngt åt saken...

som Hampus skulle sagt nu " Iiii Ööööögat" ha ha, förlåt, men kunde inte låta bli :)

Nåja ... du sover väl nu, men jag säger ändå god natt!

Vi ses ju snart *längtar* :)
Puss och kram på dig favorit-tjejen.

Love ya!

/Grannen i Ödååååååkra....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback