Hemlängtan

Ja ibland får jag en riktigt stor hemlängtan, som när min favoritpenta
skriver en kommentar här på min blogg. Då har jag hemlängtan, eller
Andrélängtan kanske? Jag saknar dig varje dag vännen och längtar
till vi ses, tror det blir om 2 veckor ca?:)

Sen var det verkligen roligt att prata med min Vickii idag, och hon är
faktiskt mkt närmre nu så av henne får jag nog ingen hemlängtan
utan bara lite honeylängtan;) Hihi...vi måste ses snart!

Annars vill jag bara tacka alla söta människor som fått mina mess,
mejl och som faktiskt blivit medlemmar och angett mig som värvare!:)
Ni är alla bjudna hem till mig på teparty när den röda boxen kommer!
Hihi...

Nu är det dags för bingen för mig, för nu är semestern slut och
skola 8.30 imorgon!

Nattinatt!

image166

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi jag dricker gärna något annat än te ;) hihi.. pusspuss älskling!

Postat av: André

Du är ju för kär, som mamma skulle sagt ha ha :)

Seriöst, jag blir ju rörd när jag läser ditt inlägg... fatta hur underbart de är att du nästan ska vara hiiiimma en hel vecka. Me love!

Saknar dig så jävla mkt ....bara att kunna snacka ... du är ju min privata kurator eller ngt ;)

älskar dig vännen, du är bäst!
Glöm aldrig det!


Nu ska jag kolla på amerian idol... ho ho :)

puss

2007-03-13 @ 22:31:45
URL: http://ebbesson.blogg.se
Postat av: André

Du är ju för kär, som mamma skulle sagt ha ha :)

Seriöst, jag blir ju rörd när jag läser ditt inlägg... fatta hur underbart de är att du nästan ska vara hiiiimma en hel vecka. Me love!

Saknar dig så jävla mkt ....bara att kunna snacka ... du är ju min privata kurator eller ngt ;)

älskar dig vännen, du är bäst!
Glöm aldrig det!


Nu ska jag kolla på amerian idol... ho ho :)

puss

2007-03-13 @ 22:31:48
URL: http://ebbesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback