Helg

Ja nu e helgen äntligen här och det är såååå himla skönt!:)
Ska verkligen försöka ta en helg då jag får pluggat och städat
ordentligt, behöver rensa lite här hemma. Börjar bli lite som
min mamma och bli trött på mitt boende efter ca 2 år. Men
jag tror nog det går över. Har många sötingar som flyttat in
i mitt hood:)

Är lite sugen på att börja fixa lite här redan nu eller om jag
ska ställa klockan imorgon så jag kommer upp i lite rimlig
tid? Hmm,... får se.

Haft myskväll hemma i Jennies nya lya. Roligt att hon bor
nära... Nu är det Parlamentet på TV och jag funderar på att
fixa mig för bingen...


Inget vidare blogginlägg idag heller men det kommer nog.
När viljan och lusten att både blogga och se positivt på livet
 återvänder så kommer det. Det vet jag...

Kommentarer
Postat av: skräddaretorpsbon

hihi det känns kanon att bo här i hoodet :D kul att ha nära till dig och mysigt att kunna ha något eget ;D men det är ju alltid kul med sälle ;P hihi tack för en urmysig kväll igår hjärtat.. älskar dig. pusssas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback