Härliga lördag!

Gomorron världen!:)

Är riktigt underbart väder ute och jag ska alldeles strax gå bort
till Maxi och handla en massa mat! Så skönt när man fått pengar
att man kan fylla frysen och kylen så man står sig ett tag:) Och
 ögat (för alla som är intresserade av det) blir bättre på dagarna
men jag vaknar upp med samma igensvullna öga som
dessutom klibbat ihop så varje morgon blir man lika ledsen
igen. Men men...


image173

Ska även lägga undan en hel del pengar denna månaden så
man har lite i Budapest och till sommaren då man inte ska jobba
förrän rätt sent. Men eftersom jag inte går ut (vilket har varit en av
 mina stora utgifter innan) så jag tror nog att det ska gå bra!:)

Näe nu ska jag fixa mig lite! Outfitbild kommer nog också inom kort;)

Ha en underbar dag allihopa!



Kommentarer
Postat av: jennie

åhh gumman, vad underbar du är! hihi.. =) älskar dig.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback