Härliga lördag:)

Så var det äntligen lördag:)

Har inte skrivit på ett tag så det kommer nog bli ett långt inlägg idag:)
Har fått tillbaka lusten med, så himla najs!

Torsdag: I torsdags var det skola från 8.30-14.30. Satt kvar en stund med
studiegruppen och filade lite på fredagens redovisning och sen cyklade jag
hem till Hilda och precis när jag kommit fram så ringer Hilda och säger att
de inte är hemma (hahahaha) så jag cyklar tillbaka och möter upp dom. Sen
fikar vi lite och sen åker jag & Hilda på vårkväll på Body Shop och jag blev
givetvis "offret" för den nya vårsminkningen. Hihi..och sen blev den en dyr
historia och jag handlade en hel del smink, krämer och sminkborttagnings-
medel:) Sen blev det Beckfilm med Jennie som var helt slut efter Lasergamet:)

             

Fredag: Började dagen 8.30 med redovisning som gick ganska bra ändå.
Var inte världens roligaste men nu är det över:) Efter den åkte jag hem till
Tanya som bjöd på god sockerkaka (jag fick med mig kanterna hem)och hon
tog även en jätteproffsig outfitbild som kommer nedan:) 
Sen kom Jenny och det blev SUSHI!! Som jag har längtat och det var sååå
gott! Det blev även en liten sväng på stan och ett nytt kollegeblock inhandlades.
Sen åkte jag & Tanya och handlade på Maxi (så skönt med sällskap) Köpte
nästan bara nyttiga saker (STORT framsteg!) och sen bar det av hemåt för lite
städning och mys. Så skönt att bara vara hemma, var i bingen före 00.00 med:)

Fredagens outfit (fotad av min egen proffsfotograf Tanya:)


54536-141








































Blått linne från Gina Tricot
Svart kofta från HM
Skärp från HM
Svarta leggings från Gina Tricot
Halsband från HM
Svart väska från Åhlens
Bruna stövlar från Skopunkten


Lördag: Vaknade vid nio-tiden och gick upp och åt lite chokladpuffar. Ska
strax bege mig till Giraffen och systemet och vid 13-tiden ska det tvättas:)
Ikväll blir det först korridorsfest med Jennie och sen utgång dit vinden bär
oss. Tycker synd om Hilda som sjuk:(

Vill avsluta med en bild på min nya sötnos. Min alldeles egna lilla MP3-spelare!
Så söt och helt perfekt för mig!:)

54536-144

Nu är jag klar! Sa ju att det skulle bli ett långt inlägg:)

Hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback