Grattis The Ark!

Ja ett grattis är väl på sin plats och jag kan säga att jag är rätt så nöjd.
Hade hellre sett Måns eller Andreas men The Ark kom på en hedrande
tredje plats hos mig så det duger:)

Annars har kvällen varit jättemysig, vi har haft det så bra med massa gott
att både äta och dricka och så melodifestival såklart:) Så glad att jag har
er mina Ödåkrababes!;)

Nu har jag både diskat och plockat undan allt stök från idag så det kommer
bli skönt att vakna upp till en ren lägenhet:) Har dock gjort mig en kopp te och
sen är det bingen som gäller!:)

Hoppas alla haft/har en mysig kväll!

Nattinatt från Josephine

Kommentarer
Postat av: Hilda

haha gummandu är för söt..förhoppningsvis så får du aldrig se mig som du beskrev haha..vad bra att du fick en mysig kväll tihi...love you mitt fina hjärta..puss

2007-03-11 @ 11:09:08
Postat av: Linn

heja ark:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback