Friday night...

Yeees då har man lyckats tråka hela dagen lång då och snart är den över:)
Kommer ändå följa en kort resumé för de intresserade...

Gick upp kvart i elva och kollade in mitt öga som dock inte blivit bättre:(
Gjorde sen ingenting alls tills jag fick ett mess från Jenny H att hon skulle
komma upp till lilla mig och säga hej och då fick jag minsann fart, sprang
runt och plockade lite och satte på mig relativt ordentliga kläder.

Sen satt vi och pratade lite till klockan 15 ungefär och sen åkte hon hem
och jag smörjde in mig med salvan för 123456789:e gången (känns så
i af) och gick och la mig i soffan och lyckades somna på nån höger. Vaknade
av mobilen 18.00 och har sen dess ätit fyra knäckebord + en kiwi + russin
(mitt nyttiga liv:D) och kollat Let´s Dance. Ringde även Jessica och pratade
med henne i ungefär hela pausen:) Kul att prata med dig så länge igen!:)
Får vi göra oftare tycker jag, om du inte tycker jag e alltför knäpp;)

Nu sitter jag och väntar på att Advokaterna ska börja (23.35) och sen hoppas jag
på att bli trött och somna. Imorgon får jag faktiskt lite och göra. Ska städa
och gå bort till Netto och handla lite inför kvällen för då kommer JENNY och
TANYA!:D Jippie!! Ödåkrababesen reunited!:)

Gonatt alla fina!

Kommentarer
Postat av: Hilda

haha fasiken vad du bloggar gumman...märks att du är sjuk..själv har man fullt upp..vis ka gå på nordstan imon iiiih..love you..krya på dig..puss

2007-03-09 @ 23:32:28
Postat av: Jessica

hehe, det är bara att ringa! komiskt att vi va hemma samma kväll :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback