Bedtime

Yeees snart ska jag hoppa ner i bingen och hoppas på
att man kan somna lite tidigare än halv 3. Har inte hänt så
mkt sen sist. Jag tog tag i Mount Tallrikberg (äntligen) och
sen duschade jag så jag slipper ödsla tid på det imorgon.
(även om jag börjar tolv så tycker jag det är onödig tid:P)
Sen har det vatt slapp på hög nivå i soffan för hela slanten.

Har även lyckats gråta två gånger idag, en gång för att jag
tappar munstycket till dammsugaren rakt på min två (inte
speciellt stora odds för att det ska träffa för jag har faktiskt
ganska små fötter), så nu har man en skadad tå med. Att
jag lyckas....

Näe nu är det Scrubs och sen bingen och förhoppningsvis
sömn. Annars finns där alltid Sex & the city och Cityakuten:)

Vissa människor slutar aldrig att förvåna mig...tyvärr


Kommentarer
Postat av: Tanya

Heej! Det är klart jag nappar, måste bara vänta till lite senare i månaden så jag vet hur mycket jag har att göra av med. Till dess kanske vi kan ses och göra gratisgrejer? Eller, billiga. Vi får höras och bestämma nåt tycker jag :)

Hoppas ögat mår bättre! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback