Åhhhh...

Hade skrivit en jättelång blogg precis men då strular internet och
allting försvinner så det blir en liten kort resumé nu...

Var i stan som sagt innan och mötte Jessica och lämnade en bok.
Sen gick vi runt och kollade och A bjöd mig faktiskt på lunch:) Hihi
Sen åkte vi hem och jag städade lite och åt och sen kom A över och
vi kollade på fotboll och top model:)

Nu sitter jag och dricker min goa päronsaft och ska nog snart sova,
om jag kan dvs. Och imorgon blir det att gå upp 08.00 igen för att
ringa ögonkliniken. Min underbara Tanya ringde innan och var orolig
för mitt öga (optikerstudent som hon är) och letade upp numret till mig:)
Du är för söt vännen!

Annars får vi se vart dagen för mig, mina hjärtan åker ju hem men mina
gullungar från byn finns kvar, TACK OCH LOV! Ser fram emot lördag!
Nu ska jag avsluta här...

Gonatt sweetiepies!

Och ja du har bra karma vännen för annars hade allt inte börjat lösa
sig nu som det gör. "Here comes the sun" som Beatles skulle säga;)

Och du, ha det askul uppe i norr och festa för din enögde skåning med:)

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi jag som hade tänkt ta det lite lugnt, men okej älskling jag festar lite för dig med.. tihi!! älskar dig och ha det underbart här hemma! hälsa tanya och jenny!! pusspusspusspuss älskar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback