A couppa te

Jepp nu sitter man här med en kopp te. Har nog hittat mig en
ny favorit nu faktiskt. Peach Mango från Lipton. Smakar lite som
iste och det gillar jag ju:) Ikväll har jag tittat på The Black Dahlia
som var helt okej faktiskt, lite bättre än jag trott och med ett ganska
lyckligt slut.

I huvudet rör sig rätt mycket just nu, mycket känslor och mycket tankar.
Ibland kan jag känna att det blir alldeles för mkt. Mycket negativt som
kommer tillbaka ibland och genast är klumpen i magen där. Usch,
men ibland känns det riktigt bra, som det brukade göra. Men inget är
som det brukade vara längre. Men det kanske kan bli bra, till och med
bättre i framtiden?Jag kanske till och med blir en del av nåt speciellt igen?

Ja vem vet? Just nu så bara är jag. Jag bara finns. Och det är rätt så skönt
det med:)

image176          image177




"Cause you said
You can't change the way you feel
But you can't tell me this ain't real
Cause this is real
In the end it's all I've got
So I'm gonna hold on"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback