6 dagarshelg!

Jepp det e sant. Kl 16.00 idag började min sex dagarshelg!:)
Känns helt fantastiskt och jag hade funderingar på att åka hem
en sväng men nu gäller det att spara pengar, både till budapest
och till sommaren. Ska inte jobba förrän i mitten av juli så det behövs
spara lite:P

Dagen började vid 10.10 då jag kom till Mia, 20 minuter tidig och då
hade jag hunnit vara på Maxi en sväng med:) Tänkte kompensera för
förra gången då jag kom 20 minuter försent:P Haha...
Där pratade vi genom redovisningen och Mia bjöd på korv stroganoff
som var jättegod och sen bakade vi i lite halv panik kladdkaka som vi
ryckte ut lite halvfärdig och sen åkte vi till skolan:)

Väl framme så gick redovisningen bra och kladdisen var jättesmarrig:)
Tycker om min studiegrupp, den e jättemysig! Och även om jag typ satt
och blundade halva lektionen (pga cepeöga) så gick det bra!

Sen åkte jag hem och har bara slappat, ringde min mamma som absolut
tyckte att jag skulle åka till doktorn så det blir att gå upp 08.00 och ringa och
försöka få en tid. Detta tycker inte min sparkassa om, det ska jag säga er.
Aja, får leva snålt på annat sätt, har en massa mat i frysen:)

Nu ska det nannas snart, ska nog läsa lite för det har jag faktiskt tid med.
Och med läsa så menar jag en bok som JAG valt och inte tråkig kurslitteratur!
Äntligen som Gert Fylking skulle ha sagt!

Näe nu ska det mysas i sängen!

Hoppas ni har det skoj på era "dejter" mina hjärtan... hihi

Ciao!


image146


Kommentarer
Postat av: Tanya

Lycka till hos doktorn idag gumman, du får berätta sen hur det gick. Kram på dig

2007-03-07 @ 08:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback