SUSHI:)

Idag fick jag äntligen min älskade sushi och det var lika gott
som vanligt om inte godare, glömde självklart ta kort på det
underbara men jag lägger upp en bild från första gången
jag åt sushi istället:) Efter maten gick jag och Jenny en snabb
tur på stan och jag hittade en klänning på HM som jag var
tvungen att köpa, eller hur Jenny? Sen efter det bar det hem
till Jennys lägenhet ute vid BBS och den var verkligen jättefin
trots alla flyttsaker. Sicken tur att jag fick se den innan du och
Oskar flyttade till er trea här i Funkabo:)

Efter det cyklade jag hem och knåpade ihop en hemtenta på
lite mer än 5 sidor så nu är det nästan sommarlov, bara en
futtig tenta kvar:)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla TV. Bilder på klänningen
kommer nog sen och så länge får ni njuta av sushin:)♥


image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback