Redan vaken...

Ja med tanke på att jag inte var i sängen förrän kl 04 så
är det lite konstigt att jag är vaken redan...  Men det brukar
vara så när jag varit ute och svängt mina lurviga;)

Igår var verkligen skitskoj, gratis inträde på Vallen och dans
på dansgolvet därute när det regnade. Hihi mysigt... Sen efter
Vallen blev det ungefär som vanligt, tråkigt nog och tårar för
andra dagen i rad. Att du inte förstår vad det är du gör mot mig?

Nu ska jag försöka hitta nånting att se på TV eller kanske duscha
så jag känner mig lite fräsch, har bestämt mig för att städa min
lägenhet och förhoppningsvis skriva lite på min hemtenta.

Men vi får se, det blir ju som sagt aldrig som man tänkt sig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback