Onsdag!

Gokväll i stugorna!

Idag har man varit ledig och det har varit SÅÅ skönt!:)

Dagen började med en powerwalk med André, så skönt att gå
en runda innan frukost. Imorgon får jag nog gå själv dock men
med mp3n så funkar allt. Senare så åkte jag och samma André
in till stan och köpte en snygg skinnjacka till honom och jag köpte
en ring och en väska. Bilder kommer nog sen:)

Sen åkte jag upp till A en sväng och lämnade tillbaks hans nötter,
spelade lite sällskapsspel och kollade TV. Klockan 21.04 satte
jag mig på bussen mot Ödåkra och nu har jag ätit lite och kollar
på Pussycat Dolls.

Nu till mitt lilla projekt:

Dagens motion: Powerwalken innan frukost och sen allt promenerande
i stan och till A.

Dagens mat: Frukosten bestod av en macka och en kopp te.

Lunch: En kräft och räksallad på Mezzo. Väldigt god!



Middag: Egenodlade nypotatis, sill och lite gräddfil. Också supergott!



Summering av dagen: Tycker jag har varit ganska så nyttig idag. Borde
kanske inte tagit fullt så mkt gräddfil men ändå. Kunde varit värre, inget
godis, bara torkad frukt som som smakar sådär så det får jag ha när
jag blir extra sugen på nåt sött:)

Bjuder som avslutning på en bild på min favvopenta när han njuter av
sin morotskaka:)

image250


Gonatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback