Midsommardagen

Gårdagen var väldigt mysig och lagom på alla sätt.
Släkten kom hit vid fem och vi åt och drack gott och
sjöng en massa snapsvisor. Sedan var det dags för
femkampen som vi hade satt upp i vårt partytält:) Haha...
Det var väldigt roligt och jag kom faktiskt 4 av 10 så jag
är ganska nöjd:) Efter det så begav jag mig med bussen
till Dalhem där jag spenderade resten  av kvällen med ett
par grabbar och en massa kortlekar. Var hemma vid 02.00
och sov sedan gott och länge.

På morgonen gick vi och köpte nybakade frallor och åt och
bara tog det lugnt. Blev en hel del sovandes på soffan med
men det är så midsommardagen ska vara:)

Imorgon blir det bio, Oceans 13 ska vi se. Blir supernajs!
Nu ska jag smaka lite av tårtan jag missade igår:) Och
läsa i Olycksfåglen som min snälla kusin Marie hade med
sig till mig igår!

Ha en fortsatt mysig lördag!♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin blogg :)

Postat av: Elin

Detsamma ha det trevligt :D

2007-06-23 @ 22:53:23
URL: http://tripp91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback