Ledig ledig LEDIG!

Ja nu har äntligen mina två dagars ledigt kommit denna
vecka med:) Sen jobbar jag bara fre-sön och sen blir det
Kalmar i hela sex dagar!:D Ska bli grymt skönt att komma
till sitt eget igen!

Idag har man som sagt jobbat och det måste ha varit ett
jäkla drag på båten för det såg ut som ett slagfält när jag
kom. Efter  det så åkte jag hem och duschade och bara
tog det lugnt till favvopentan ringde och jag mötte upp honom
på Väla för en liten fika:) Så skönt att du finns gubben!
Efter det hem och äta lite sen åke nästan hela familjen
(utom lillasyster som är på konfaläger) och handlade möbler
åt lillebror som ska flytta hemifrån denna veckan. Kan knappt
fatta att det är snart 2 år sen jag flyttade hemifrån. Jag och
mamsen åkte sedan hem och kollade på Allsång på Skansen:)

Nu sitter jag här och kollar på Gilmore Girls och väntar på att
min penta ska komma hem:) Ska möta honom vid bussen snart.

Så har min dag sett ut i kort:)

Hej svejs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback