Ledig dag!

Ja veckans enda lediga dag är här och det är verkligen skönt!
Men som vanligt så är det faktiskt rätt mkt moln ute så det blir
ingen solning i trägården för mig idag. Sitter faktiskt fortfarande
i pyjamas och har spenderat morgonen med att läsa, läsa, läsa:)

Senare idag blir det kanske en liten sväng på Väla, har inte varit
där sen jag kom hem för en vecka sen. Lite dålig stil av mig :P
Ska även försöka boka klipptid någonstans för jag vet äntligen
hur jag vill ha mitt hår och denna gången kommer det faktiskt
bli lite förändring. Mer än så säger jag inte just nu mina vänner:)

Nu ska jag kolla lite på Våra bästa år och sen läsa vidare. Är helt
fast i mina böcker! Hihi...

Ha en bra dag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Hej igen! Här var det ordentligt med moln på fm, men vid halv ett typ så sprack det upp o jag har legat i solen o bränt mig lite i fem timmar idag! Typiskt! Efter isprinsessan kommer predikanten, det var den jag läste ut igår, den var oxå bra, men inget slår stenhuggaren! =) Nu ska vi iväg o spela en runda golf! Kramelikram

2007-06-13 @ 16:47:10
Postat av: Kusin Marie

Har du sett den här bloggen? http://www.camillalackberg.se/Blogg/index.html
Kram Marie

2007-06-13 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback