Läggdags

Hej allihopa!
Är helt slut idag så det ska bli bingen strax med en bra bok:)
Idag fick jag jobba lite längre än vanligt och det med att bära
en massa cider och stappla de på hög i förrådet, så idag har
man nog fått nån muskel till;) Haha...

Jobb imorgon igen och på söndag med:) Skämtade lite om
att idag är min måndag (ska jobba 4 dagar till) så när tisdag
kommer så är det helg för mig. Men men jag behöver ju pengarna.

Imorgon blir det nog en sväng på väla med A för lite shopping. Längesen
vi sågs nu. Hela  8 dagar, väldigt ovanligt.

Och Emmy: NU ska jag börja på Stenhuggaren, läste ut Predikanten igår.
Det tog mig två dagar. Haha. Men om den nu är så bra som du säger så
kommer det gå lika fort att läsa ut den här:)
Och tack till kusin Marie för tipset om bloggen, nu har man ytterliggare en
blogg att följa. Underbart!:)

Näe nu är det bingen för mig. Jobb imorgon och sen Väla:)

Ha en jättemysig fredag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Åååh, jag är nästan lite avundsjuk som vet att du har en sjuukt bra bok framför dig! du kommer inte kunna lägga ner den. =) jag började i "Mossvikenfruar - Chansen" igår och slutade idag, pallar inte fortsätta för den var sanslöst dålig! rekomenderas ej, så nu ska jag börja med "Danernas detektivbyrå" ist! =) Men ikväll är det fest!! =) Puss

2007-06-16 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback