Helgens...

Helgens roligaste: Det måste ha varit klassfesten/förfesten hemma
hos Jennie i fredags, att 4 människor kan ha så skoj är helt sjukt:)
Helgens vurpa: Jag själv lyckades hålla mig undan men dock inte
Jennie. Haha, så jag nominerar båda Jennies:)
Helgens besvikelse: Jana du, fanns faktiskt en hel del under fredagen
men under lördagen så var det ganska lugnt.
Helgens dummaste: Det blir en person i skinnjacka utanför Cafe Corner,
annars fanns där få dumma människor ute i helgen
Helgens vackraste: Mina och Mias drinkar:)
Helgens alko: Tjejen i rött hår inne i rökrummet på KM:) Haha, INGEN
förstod vad hon sa...
Helgens godaste: Mina och Mias drinkar igår:)
Helgens tråkigaste: Att Hilda är långt borta och att även Jennie är en bit
bort just nu...
Helgens jobbigaste: Att vakna kl 08.00 en lördagsmorgon och vara
klarvaken.
Helgens låt: Frida - Dunka mig gul och blå. Den spelades flitigt både
fredag och lördag.
Helgens längtan: Det är lite hemligt men jag fick min önskan uppfylld
igår i alla fall;)
Helgens mysigaste: Vallen i fredags med alla roliga människor och
lördagen inne i stan med lunchande och kollandes på balklänningar
i slottsparken
Helgens minne: Jennies vurpor sitter ganska färskt på näthinnan
faktiskt:) Haha
Helgens besök: Får väl låna Jennies:)

    

Bjuder än så länge på två bilder från Vallen i lördags:) Full var man garanterat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback