Hej då Kalmar!

Ja nu har man packat ihop allting, städat, diskat, gått
med sopor, lämnat nycklar, ställt in cykel i förråd och
en massa annat:) Nu är man klar för hemfärd till kära
Ödåkra och mamma & co. Ska bli helt otroligt mysigt
att se matchen med Håkan och mamma. Och nästan
det bästa av allt. Få träffa min älsklingpenta igen!<3

Hihi...Nu väntar jag bara på att min skjuts ska komma.
Vi ska stanna på Godisflyget med och handla en massa
godis, aldrig fel!

Nästa gång vi hörs e jag i mitt älskade Skåne! Men jag
måste erkänna att gå från en alldeles egen lägenhet
med egna regler (eller INGA rättare sagt) till att sova på
en luftmadrass hemma hos mamsen är inte så lockande
men det vägs upp av allt det andra!

Hej då Kalmar for now. See you soon!


Kommentarer
Postat av: jennie

saknar dig redan bejbi!! hoppas du sover gott på din lilla luftmadrass ;) love you. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback