Gröningen och fotboll!

Gokväll i stugorna!:)

Idag har varit en jättemysig dag. Var först nere på Gröningen
med Lina och Haugen och solade lite. Sen när molnen kom
så gick vi och käkade lite och sen åkte vi hem. Blev sen hämtad
av samma Haugen och hämtade upp Lina och åkte och kollade
fotboll på Heden. Där träffade man lite celebert besök:) Hihi...

Nu är jag bara hemma och slappar, stör mig så att jag läst ut
alla min Camilla Läckberg böcker. Får hoppas att kusin Marie
kommer ihåg att ta med en bok på fredag:)

Till Emmy som är lite av ett fan av Läckberg: Jag läste ut Stenhuggaren
på 2 dagar den med och den var sjukt bra! Kan hålla med dig att den nog
är den bästa boken jag också läst.

Nu ska jag kolla lite TV och sen hoppa i bingen tror jag.

2 dagar utan sånt där dumt nu, nu har jag bestämt mig. Inget sånt när det
inte är alkohol inblandat men helst utan då med men alkohol kan göra att
man glömmer bort sånt:) Känner mig i alla fall jätteduktig och det är inte
så svårt. Bara viljan finns där!

That´s all folks!♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Hihi, jag visste att du skulle gilla "stenhuggaren"! så sjuuukt spännande! jag har börjat läsa "damernas detektivbyrå" men har inte kommit så långt än så jag återkommer med omdöme om et tag! idag är det jobb för mig, står på bodyshop o räknar minuterna! lite segt idag! Kommer du till kalmar snart? då blir det fest! Tjohoo! Haha! Pussåkram

2007-06-24 @ 13:18:54
Postat av: emmy

Hihi, jag visste att du skulle gilla "stenhuggaren"! så sjuuukt spännande! jag har börjat läsa "damernas detektivbyrå" men har inte kommit så långt än så jag återkommer med omdöme om et tag! idag är det jobb för mig, står på bodyshop o räknar minuterna! lite segt idag! Kommer du till kalmar snart? då blir det fest! Tjohoo! Haha! Pussåkram

2007-06-24 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback