Gonatt världen!

Så var man hemkommen från en mysig kväll på Bunker Bar!
Åt en jättgod fisk och skaldjurssoppa med nypotatis till!:) Och
sen efter någon timme så orkade man en efterrätt med, haha!

Satt kvar en stund med pappa och gänget och pratade och bara
mös:) Ska ut till mina små hjärtan på torsdag igen och mysa!:)

Annars så är Kalmar inbokad på söndag! Har sett fram emot det
länge nu och det ska bli himla skönt att sätta sig på min uteplats
med ett glas vin och sen gå in och lägga mig i min alldeles egna
säng;) Så jag hoppas på en bra vecka med bra tankar!:)

Nu ska jag kolla på Fotbollskväll! Går ett envist rykte om att HIF vann
ikväll...Inte ofta det händer nuförtiden;)

Nattinatt allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Hif
Justin var helt underbar, en skön konsert, det trista var att de hade inte tillräcklig med säkerhet och ljudet var kass....Men Justin...han var underbar...'sjunger' im gonna rock your body...

2007-06-26 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback