Fix you

Jag skulle gärna hjälpa dig upp och kunna
 lysa upp den väg du springer
om jag kunde vagga dig varm och lugn
jag har nog samma röst och bor i samma land
med samma klockor som ringer
du går inte ensam genom dunkla rum

.......

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you...



Har inte bloggat på ett tag men lusten har inte riktigt
funnits. En snabb resumé av dagarna är att jag
har jobbat en massa, hunnit med en utgång igår
med min penta och idag besökte jag Dinoland
med småsyskonen:)

Väldigt mysigt!
Nu har jag ledigt i två dagar och det är välbehövligt.
Ska bara ta det lugnt och försöka slappna av.
Nu ska jag hoppa i bingen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar tack

2007-06-20 @ 01:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback