Yeah!

Ja jag fick sannerligen tummen ur ändan och ringde Tanya
och bestämde planer för lördagen, film och mys!:) Hon hade
tänkt precis som jag och var glad att nån av oss fick tummen
ur ändan. Sen är det ju fika med Jenny och Suss nästa vecka
med. Har saknat mina "gamla" tjejer mer än vad jag trodde och
resten av sommaren ska jag bli bättre att höra av mig!

Imorgon är det som sagt jobb och jag vet fortfarande inte om jag
ska jobba själv eller inte. Känns ju stabilt att inte veta om jag ska
jobba för en eller två så att säga, aja more money for me!:)

Lyssnar på en mysig låt av Kellie Pickler som jag hörde innan idag
Ellen. Red high heels heter den och det är lite country stuk på den
men jag är lite förtjust trots allt. Med country känns allting mer äkta på
nåt sätt, de känner mer glädje, mer sorg, mer kärlek än våra kära pop
idoler. Självklart är det ju inte så men det känns mer i country för mig
helt enkelt. Haha...

"Well you can watch me walk if you want to, want to
I´ll bet you want me back now don´t you, don´t you
I´m about to show you just how missin´ me feels
In my red high heels"




Kommentarer
Postat av: emmis

Ja jobbar i emmaboda! =) Trivs som fisken i vattnet! Jobbar du me gumman? Kramis

2007-07-13 @ 07:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback