Torsdag!

Idag har varit en riktig tråkdag, den har verkligen segat sig
fram. Har handlat med mamsen och gjort i ordning "mitt"
nya rum så det ser relativt ordentligt ut. Imorgon ser inte
ut att blir mer livad utan det är först jobb och sen hem och
förhoppningsvis gå en långpromenad med MP3n och sen
in till stan för lite mys med A. Ett stort plus är att min kamera
kanske kommer imorgon. Hoppas, hoppas! Ser fram emot
nästa vecka då det händer lite mer...

Nu ska jag kolla vidare på Du är vad du äter!

Nästa veckas händelser:

# Sushi med Tanya
# Fika med Suss & Jenny
# Nytt jobb vilket leder till mer pengar!:)
# Ny kamera (om den inte kommer imorgon)


Kommer nog bli en bra vecka det där, måste ta tag i mig

själv och mitt liv bara. Sitta hemma och tycka synd om sig

själv gör ingen glad. Framstår nästan som om jag inte har

några vänner men det har jag ju? Varför inte slå mina kära

Ödåkra-vänner en pling och hitta på något med dom nån gång?


Nu är det dags att få tummen ur ändan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback