Tillbaka i Ödåkra!

Ja nu är man tillbaka i gamla hederliga byn Ödåkra:)
Ska försöka migpå en liten resumé av det som hänt sen sist:

Fredag: Vaknade av att solen faktiskt sken i Kalmar så jag la mig
och solade i ungefär en halvtimme för sedan kom molnen. Vilket
inte var särkilt oväntat. Efter det så städade jag lite, duschade och
packade och förberedde mig inför hemresan på lördagen. Sen vid
halv sju begav jag mig till Jennie där förfesten skulle vara. Hade det
skoj hemma hos Jennie och Adler och hans fjälla kom vid en 22-tiden
och sen så körde snälla Jenny oss in till Vallen där vi skakade rumpa
fram till stänging. Fick reda på en hel del oväntade saker och jag kan
förstå lite mer nu. Sen åt vissa korv på larmtorget och sen åkte vi taxi
hem till kära Djurängen. Innan jag gick och la mig så gick jag visst och
bokade tvättid, MITT I NATTEN! Vet inte rktigt hur jag tänkte där...

Lördag: Upp klockan halv nio och packade klart, diskade, duschade osv.
Hann även att springa bort en snabbis till Jennie och säga hej då till
henne och Hilda. Satte mig sedan på tåget kl 11.08 och var framme i
Helsingborg halv tre. Åkte hem och lämnade packningen, sprang sedan 
upp på Väla och panikshoppade kläder inför söndagens konfirmation av
lillasyster. Tog sedan bussen till A där det bjöds på mat och lite mys;)
Kollade sedan på Noll Tolerans och sen tog jag bussen hem vid 23 och
somnade ungefär i samma sekund som
jag la huvudet på kudden:)

Söndag: Även idga uppgång tidigt för att fixa sig själv och hjälpa mamsen
lite inför konfirmationen. Kl 11.00 började konfirmationen i Kropps kyrka
och sedan begav vi oss hem hit för att fira lillasyster lite mer med god mat
och en massa presenter till henne såklart;) Efter att gästerna gick hem så
la jag mig i sängen på mitt "nya" rum och sov fram till kl 20.00. Så nu tittar
jag på Beck och ska hoppa i bingen sen. Jobb imorgon:(

Oj vad mkt det blev...lite bilder från Kalmar bjuds det på sen. Ska be
sötaste Jennie att skicka bilderna från förfesten i fredags när hon slutat
jobba:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback