Söndag!

Idag har varit en väldigt konstig dag, mkt som har hänt
och så mycket känslor. Kan inte fatta att det som hände igår
verkligen hände och att det ändå gick så bra som det gick.
Tankarna for direkt till en annan händelse där det inte gick
alls lika bra så jag är tacksam för att det gick som det gick.

Men samtidigt blir jag så förbannad, hur f*n kan man göra så?
Hur fan kan man hoppa på någon så helt försvarslöst och så
många på en enda person? Sedan att man känner personen
som är delaktig i detta gör det verkligen inte bättre. Hur tänker
dom egentligen? Hur, hur, hur? Ja jag vill inte gå in närmre på
det här i bloggen, men mitt hjärta har gjort ont många gånger
idag och ilskan och agget gentemot dessa personer är så
ofantligt stor... Men de får förhoppningsvis sitt straff, på ett eller
annat sätt.

Har jobbat idag med för ovanlighetens skull, hade tankarna
på annat håll för det mesta så det gick fort idag. Sen har man
bara slappat och försökt sova igen de missade timmarna i natt.
Ska alldeles strax gå på promenix med André och sen ska vi
kolla Beck!

Behöver verkligen tänka på annat nu, lite positiva saker...

Är så glad att det gick så bra som det gick ändå, hade det blivit
värre vet jag inte riktigt vad jag hade gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback