Onsdag!

Gokväll:)

Idag är det ju onsdag och den dagen då "min" helg brukar börja men
icke denna vecka, fick nämligen hoppa in och jobba extra idag så
jag är bara ledig en dag denna veckan men det blir ju desto mer gryn
så jag ska inte klaga:) Behöver alla pengar jag kan få nu när jag
beställt min kamera! Kommer ju behöva minneskort och väska till min
lilla raring så den inte skadar sig:) Och jo den var rätt dyr Jennie men
jag har delat upp betalningen på 3 månader så det blir lite mer humant
för en fattiglapp som jag:)

Efter jobbet idag så gick jag och A en riktigt lång promenad, vi har
uppskattat det till att vi gått mellan 1 & 1,5 mil idag! Det ni! Har ganska
ont i mitt vänstra ben och den kommande träningsvärken kommer
inte bli nådig:) Men det var mysigt och jag fick se delar av min kära
stad som jag inte sett innan.

Nu är kvällsmaten uppäten och jag funderar på om jag ska ligga
och läsa fram tills kl 22 då jag och syster ska kolla på PCD-finalen
eller om jag ska kolla på Miss Marple på fyran...Får se där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback