Mysig dag!

Ja idag har varit en riktigt mysig dag, perfekt dag att börja sin
semester på:) Först sov jag ut riktigt ordentligt, åt en god frukost
och la mig sedan ute i solen och bara njöt:) Jennie kom förbi vid
15-tiden och vi bestämde att vi skulle spela minigolf!:D Så vi åkte
ut till Stensö camping med 3 boys och spelade och jag började
RIKTIGT bra, ledde till och med ett tag men sen kom förfallet och
jag slutade sist som väntat. Haha, men jag dränkte mina sorger
i en kulglass på campingen och sen så åkte vi hem:)

Hilda kom förbi innan och sa hej, jättekul att träffa henne för det
var verkligen längesen. Skönt att ha träffat båda mina babes idag!

Nu ska jag sminka av mig och hoppa i bingen med min nya bok
som heter Solstorm, kommer ett omdöme sen Emmy om den är
värd att läsa;)

Näe nu ska jag ta tag i mig själv!

Nattinatt!♥

Kommentarer
Postat av: jennie

sååååå kul att du är tillbaka, och idag blir det staden.. även om vädret ej är så bra :( puss puss bejbii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback