Jobb, jobb och jobb

Ja idag var det jobb som vanligt och idag påbörjades även
extrajobb numero 2.  Helt sjukt vad jag jobbar egentligen, trots
att ingen av dom är mer än 50 % så blir det ju en massa ändå.
Denna veckan kommer jag lätt upp i minst 40 timmar och då är
det inte inräknad all restid vilket alltid är mellan 30-60 min och
det är bara EN enkelresa. Usch och tvi. Är så sjukt trött på att
jobba nu, har stresshuvudvärk varje morgon när jag vaknar,
ångest innan jag ska sova och jag är aldrig glad längre. Så ska
det väl inte vara? Får bita ihop de sista 15 dagarna och sen är
jag rik och ledig...

Dagens höjdpunkt var detta:


Ett nytt duschdraperi, tyckte det var grymt fint och det passar utmärkt

in i mitt badrum där allt numera ska gå i vitt och svart för att passa

denna dam:)


Näe nu är det bingen för gissa vad det är för nåt imorgon? Jo, jobb...




 


Kommentarer
Postat av: emmy

Hej gumman! Jag håller med dej, det är bara jobb jobb jobb nu, men tänk sen, då är vi rika o kan shoppa loss som tusan och så får vi inte glömma Läckberg på tv, det är nåt att se fram emot i höst! O så kommer vi kunna festa hela hösten för vi kommer bli så himla rika.. hmm.. =) Jobba lungt idag! PussåKram

Postat av: suss

Grymmt snyggt draperi! Var har du köpt det?
Ses snart igen =)
Kram suss tuss

2007-07-24 @ 13:15:22
Postat av: suss igen

självklart stavas inte grymt med två m...ibland undrar man om man inte borde gå en svenska kurs ;)

2007-07-24 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback