Gårdagen

Ja det blev en utgång igår:) Trots att förutsättningarna inte
var det bästa. Vi kom inte från Stensö förrän 22.40 och vi
ville hinna till Vallen innan 23 för det var gratis då. Vi hann
och tack vare Jennie fick vi stämplar så vi kunde åka hem
och byta kläder och dricka lite. På väg till förfesten så hämtade
vi upp Hilda och åkte sedan till "förfesten". Hann dra i mig en 7,0
och sen var klockan nästan halv ett och vi sprang i ösregnet bort
till Vallen och skakade lite rumpa till klockan var 02.00. Var ganska
kul med tanke på att vi betalt 0 kr och för det fått inträde och jag
"hittade" en cider. Haha.

Idag regnar det fortfarande, suck... Ska åka bort till Stensö vid 14
och cykla hem min cykel. Får inviga mina nya regnkläder känner
jag.

Ha en mysig torsdag allihopa!:)♥

Kommentarer
Postat av: André

Heeej favogrannen! :)
Nu står jag här på mitt jobbiga jobb, vilket jag gjort SEDAN 11 IMORSE ...helt sinnessjukt - slutar tack o lov om en timme...
Kan du tänka dig 11 timmar på MARIA PARK!?
Fruktansvärt jobbigt...
Så du var ute igår? Hade ni skoj? :) själv ska man ut en runda ikväll, dränka sina ...euhm.. ja vetefan ...men i sprit iaf, ho ho! :)
slår nog en pling-e-ling sen babe.
Saknar dig, kom hem NU! :)
P & K
/A.

2007-07-07 @ 21:12:32
Postat av: André

*hoppar in ...igen o sjunger ...do u still remember how it used to be ...filling togehter maj living maj ever* ha ha :)

2007-07-07 @ 21:16:02
Postat av: André

Gud vilken bra stavning på engelskan där *host* :)

2007-07-07 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback