Söndagkväll

Är så himla trött nu så ögonen går snart i kors. Sista helgen för i år i Kalmar är avklarad och den var en salig blandning av allt. Julsittning i fredags som säkert var jätterolig, jag hade roligt det jag minns i alla fall. Sen mellanfest hos Gustav och sen Palace där jag mötte upp Emma & Lotta.

I går så var det födelsedagsfest hos Lisa och sen vidare för att ta stämpel på Kåren men vi hamnade på Palace efter en vända till Lisa igen för att hämta alla Jennies saker. Sen vidare till Palace där vi skakade rumpa. Fick se den jag hoppades på men även den jag allra minst ville se så det tog ut sig ganska bra där. Efter Palace så blev det en liten efterfest på Tullslätten med Hot Shots. Var inte hemma förrän efter sex imorse.

Idag har man inte gjort många knop. Emma och Fia har varit här en snabbis för att hämta Emmas kamera och Jennie har sovit i min soffa i nästan tre timmar:) Sitter och kollar på Shall We Dance och försöker hålla mig vaken hela filmen genom. Tack och lov så har man sovmorgon imorgon!

Gonatt allihopa!

Gårdagen har satt sina spår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback