Snart bingen...

Ja snart ska jag hoppa i bingen och sova sött, har sovmorgon imorgon och det ska bli så skönt. Fick ju gå upp ganska tidigt idag för att försöka boka Springsteen-biljetter till min mamma:) Resten av dagen så har jag mest slappat innan klockan blev fyra och jag åkte iväg på styrelsemöte och sen medlemsmöte efter det. Åkte sedan hem med Adler och lagade mat åt oss och kollade Ugly Betty och lagom till Desperate Housewives kom Frida ner och höll mig sällskap.

Imorgon blir det först repetition med gruppen inför fredagens redovisning och sen ska det tränas igen. Me like!:) Ska även hinna träffa Emma en sväng, ska bli supernajs, så tråkigt att hon inte bor här men efter 1 feb så kommer hon inte slippa undan mig så lätt;) Har lyssnat på Lasse exakt hela dagen och gör det nu samtidigt som jag kollar Seinfeld och bloggar. Haha...snacka om att kunna göra flera saker samtidigt:)

Näe nu ska jag mysa ner mig i soffan med min julfilt och försöka somna till TV´n.

Gonatt!

Den här låten hade varit klockren igår kväll...


Ut genom dörren, där går du igen
Det är måndag kväll
En tom kall blick och sen vet vi var vi står

Stäng alla barer, skrik ut i natten
Att du ångrar dig
För din tunga har
För alltid sårat mig

Du som tog mitt hjärta
Ge tillbaks det helt och rent
För du sålde din lögn
För att bota din ensamhet

Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
För jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback