Sjukling...

Ja det var ju självklart att jag skulle gå och bli sjuk nu när man är ledig och allt. Sen att det är nyårsafton om 3 dagar gör ju inte saken bättre. Har sovit med 3 täcken i natt för så mkt frös jag så lite feber har jag nog haft och nu så är man snuvig och hostig och huvudet känns som ett enda stort vakuum. Tycker SÅÅÅ synd om mig själv...Haha vad gnällig jag är när jag är sjuk. Illa, illa...ska försöka städa mitt rum och få lite ordning på vilka sidor det är jag har till tentan. Det får bli dagens projekt:)

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig hjärtat! puss

Postat av: Frida

Tur att du är sjuk hemma. Så du kan bli ompysslad :)
Tentan! Usch ja!

2007-12-28 @ 17:22:52
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback