Något till mig själv:)

Idag har man fått en hel del gjort trots att jag spenderat 95% av dagen hemma. Jag har skrivit alla mina julkort, fixat mormors julklapp och sedan beställt lite julklappar till mig själv;) Kände att jag var värd det och förhoppningsvis så hinner nästan allt komma innan det blir hemfärd på torsdag. 

          image491   image492   image493
Det här fick följa med mig hem...eller ja snart så är det i min ägo:)


Det är verkligen helt sjukt om en ynka vecka så är jag antingen hemma nu eller sitter i bilen på väg hem. Det är väldigt blandade känslor men till största del ska det bli så himla skönt. Skönt att komma bort från allt och alla här en stund, få en paus och känna efter vad jag själv vill och känner. Sen att man får träffa sin underbara familj, min fantastiska penta och få gå på Väla när jag vill är en väldig bonus!:) Massa med jobb är även inplanerat och det gillar vi, massa pengar som jag kan spara och spendera på mig själv bara!:)

Nu ska jag kolla vidare på bonde söker fru och sen är det dusch...ska nämligen vara uppe ganska sent och göra något halvhemligt och halvförbjudet;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice ;)

2007-12-13 @ 20:37:56
Postat av: Frida

Du é för rolig du!
halvhemligt och halvförbjudet! Ja, akta så jag inte skvallrar på dig :P

Postat av: suss

Vi har tydligen samma smak, den grå koftan är också i min ägo :) Min favorit tröja, hihi.
kram kram

2007-12-14 @ 12:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback