Med datorn i knäet...

...och med Sex and the city på TV. Älskar att ha en bärbar dator så man kan sitta i soffan, titta på TV och blogga samtidigt:) Gick på en promenix med Jennie innan, väldigt skönt att gå ut och bara prata lite skit. Hade kunnat gå för alltid känns det som, måste ta en sådan promenix på onsdag kväll med bejbi:)

Ska hoppa i bingen efter Sex and the city tror jag, borde gå upp relativt tidigt imorgon och fixa här hemma. Ska ju vara hemma i nära 3 veckor så det är en del som måste fixas, ska kanske till och med börja packa? Pappa ringde innan och jag fick allt lite hemlängtan, även om jag vet att jag kommer sakna min lägenhet, mina vänner här (dit räknas du Emma även om du bor en bit bort just nu:D) och själva atmosfären här ungefär lika snabbt som jag kommer hem men att få vara med min familj VARJE dag, vara i min gamla hemstad och träffa min penta ungefär när jag vill väger upp ALLT!

Nu ska jag njuta av att vara i min lägenhet alldeles själv för snart är det ett minne blott för 3 veckor!

Lite bilder från promenixen:)

            



image498

Mys<3

Kommentarer
Postat av: jennie

shohooow kinesögon :D haha.. onsdag, kan vi inte köra patrikpass på onsdag? :D please please please? Puss puss puss älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback